Firemní školení

V mém portfoliu je samozřejmě i nabídka firemních kurzů. Nejčastěji školím redaktory v redakcích novin a časopisů, mých služeb však využívají i firmy, které plánují například vydávání vlastního firemního časopisu (věstníku), nebo založení interního firemního televizního nebo rozhlasového vysílání. Poskytuji i poradenství ve firmách, kde právě s těmito prostředky interní komunikace mají jakékoliv problémy. V neposlední řadě se na mne obracejí reklamní agentury a producentské společnosti, které potřebují pro své kreativní pracovníky tréninky v kreativitě na podporu fantazie a odbourání bloků.

Někteří z mých klientů například jsou:

  • Magistrát města Olomouce, školení pro přípravu a zahájení vydávání časopisu pro seniory (školení na míru)
  • Nakladatelství Euromedia Group, Praha
  • Nakladatelství Ikar, Bratislava, Slovensko
  • Redakce regionálních novin Náš region, školení redaktorů v teorii žánrů
  • Redakce Verlag Dashöfer, školení redakce šité na míru požadavkům
  • Magistrát města Brna, spolupráce na přípravě brožury na téma prevence úrazů u seniorů
  • Městská knihovna Pardubice
  • Městská knihovna Jihlava
  • Městská knihovna Plzeň
  • Městská knihovna Chrustenice
  • Městská knihovna Hradec Králové
  • Městská knihovna Kladno
  • Městská knihovna Praha, Mariánské náměstí
  • Gymnázium Christiana Dopplera, Praha 5 (program pro studenty)


Tématické okruhy možných školení:

  • Výroba firemních magazínů, bulletinů, novin a časopisů aneb jak připravit interní komunikaci na úrovni a dle potřeb zadavatele.
  • Teorie žánrů pro pracovníky redakcí.
  • Praktika v žánrové čistotě pro pracovníky redakcí.
  • Teorie žánrů pro pedagogy středních a základních škol.
  • Jak vyučovat sloh na základních a středních školách (určeno pedagogům).
  • Jak učit děti vyprávění (speciální program pro pedagogy 1. stupně ZŠ) 
  • Budování a stavba příběhu dle pravidel moderní americké scenáristiky (ideální zejména jako doplňkový seminář pro VŠ studenty v rámci filmových, televizních, mediálních, dramatických a dalších studií).
  • Tovární výroba seriálů jak ji vyučuje Hollywood (určeno zejména pro soukromé produkce plánující výrobu nekonečných televizních seriálů).
  • Práce redakčního editora (pro začínající nebo budoucí editory redakcí novin a časopisů). 
  • Autorský brainstorming (speciálně vedený seminář určený kolektivům, které potřebují vyvinout zajímavý formát na poli televizní zábavy). Určeno zejména soukromým produkcím a televizím s plány v této oblasti. 
  • Podpora a trénink kreativity a fantazie, odbourávání bloků (určeno všem kreativním pracovníkům, ideálně pro pracovníky reklamních agentur)
  • Výše uvedené příklady jsou jen možné okruhy, možností je samozřejmě mnohem více. Jsem schopna sestavit program přímo na míru, dle vašich potřeb. Proto se neváhejte v případě zájmu se mnou spojit buď na telefonním čísle 777 066 460 nebo na emailu info(zavináč)TvurciPsani.cz